FAQ

Betalen

Het is bij ons niet mogelijk om uw bestelling af te halen. We verzenden alle pakketten vanuit ons magazijn waarbij afhalen geen mogelijkheid is.

Neem alstublieft contact met ons op.

Wees zorgvuldig bij het invoeren van uw verzendadres, Afriessence is niet verantwoordelijk voor bestellingen die naar het onjuiste afleveradres worden verzonden dat door de klant is opgegeven.

Bedankt voor het plaatsen van uw bestelling bij ons! Doorgaans wordt uw bestelling voor 13:00 uur dezelfde dag verzonden. Zodra uw bestelling is verzonden, sturen we u een e-mail met een link om de bezorgstatus te volgen.

Het is bij ons helaas niet mogelijk om artikelen te reserveren.

Bij AfriEssence kun je gebruik maken van verschillende betaalmethodes.  

Ideal 

Met iDEAL kun je vertrouwd, veilig en gemakkelijk je online aankopen afrekenen via jouw eigen bank: vanuit ABN AMRO, ASN Bank, Bunq, Handelsbanken, ING, Knab, Rabobank, RegioBank, SNS Bank, Triodos Bank of Van Lanschot.

 

Credit Card 

Met een creditcard betaalt u veilig en makkelijk met VISA, MaterCard of American Express.

 

Bancontact / Mister Cash

Klanten die een Bancontact-kaart hebben bij een deelnemende bank kunnen gemakkelijk  betalen met Bancontact.

 

Apple Pay

Je kunt bij ons met Apple Pay betalen. Bestel via je Apple device en betalen gaat super gemakkelijk.

Bestellen & bezorgen

Het is bij ons niet mogelijk om uw bestelling af te halen. We verzenden alle pakketten vanuit ons magazijn waarbij afhalen geen mogelijkheid is.

Gratis verzending binnen NL & BE! Bestellingen van meer dan 30 euro gratis verzonden.

Wij bezorgen in Nederland en België.

Retourneren & ruilen

Neem contact met ons op voor een retourformulier, dat u moet afdrukken en invullen. Op het retourformulier vindt u de juiste retouradresgegevens. Zonder een retourformulier worden retouren niet geaccepteerd. Stuur een mail naar info@afriessence.nl voor een snelle afhandeling. Houd er rekening mee dat uw retourzending binnen 14 dagen na de datum van levering moet worden teruggestuurd.

Het spijt ons dat je het verkeerde item van ons hebt ontvangen. Om je verder te helpen, raden wij je aan contact op te nemen met ons klantenservice, door een verzoek in te dienen via contact. Zij helpen je graag verder. Vergeet hierbij niet uw bestelnummer bij te vermelden.