Terugkeren

Bij afriessence.nl streven we ondernemen om je een uitstekende winkelervaring te bieden. Mocht je om welke reden niet tevreden zijn met je aankoop zijn, dan kun je het artikel volgens ons retour- en terugbetalingsbeleid retourneren. Lees hieronder de voorwaarden voor het retourneren van je product en het aanvragen van een terugbetaling.

1. Terugkeren van een product

Je kunt producten binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling geweigerd, mits ze in originele staat en ongebruikt zijn, met alle labels en verpakkingen intact.

Voorwaarden voor retourneren:

  • Het product moet in de originele verpakking worden onderzocht.
  • Het product mag niet gebruikt of beschadigd zijn.
  • Retourneren is alleen mogelijk voor producten die gekocht zijn via onze officiële website.

2. Uitzonderingen

De volgende producten kunnen niet worden geretourneerd:

  • Geopend van ondergrondse hygiëneproducten (bijvoorbeeld gezichts- of haarverzorgingsproducten).
  • Gepersonaliseerde of op maat gemaakte artikelen.
  • Producten die in de uitverkoop zijn of speciale aanbiedingen achteraf.

3. Retourproces

Om een ​​retour aan te melden, volg je de onderstaande stappen:

  1. Neem binnen 100 dagen na ontvangst van je bestelling contact op met onze klantenservice.
  2. Vermeld je ordernummer en het product dat je wilt retourneren.
  3. Na goedkeuring van je retouraanvraag kun je zelf een retourlabel aanmaken via het door jou gekozen postbedrijf.
  4. Verpak het product goed om schade tijdens het transport te voorkomen en stuur het terug naar ons adres.
  5. Plak het retourlabel op het pakket en stuur het naar het alternatieve retouradres.

Let op : De kosten voor het retourneren van het product zijn voor eigen rekening.

4. Terugbetalingen

omvangrijk we je interessante product hebben ontvangen en gecontroleerd, verwerkt we je terugbetaling binnen 3 -5 werkdagen. De terugbetaling wordt uitgevoerd via de betaalmethode die je hebt gebruikt bij de aankoop. Eventuele verzendkosten worden niet betaald, tenzij het artikel defect een fout van onze kant betreft.

5. Defecte van Beschadigde Producten

Als je een defect of beschadigd product ontvangt, betekent het dat wij je om zo snel mogelijk contact op te nemen met onze klantenservice. Wij zullen je helpen met een vervangend product of terugbetaling, afhankelijk van je voorkeur.

6. Ruilen

Op dit moment bieden wij geen mogelijkheid om producten direct te ruilen. Als je een ander product wilt, kun je het oorspronkelijke product achterlaten en een nieuwe bestelling plaatsen.

7. Klantenservice

Heeft u vragen over de terugbetaling van het terugbetalingsproces? Neem gerust contact op met onze klantenservice.

Wij hopen dat je tevreden bent met je aankoop en altijd klaar staat om je verder te helpen!